۱۳ دلیل لزوم مصرف روغن ماهی

بدنسازهای جدی و سخت کوش و سایر ورزشکارانی که مجدانه در تلاش برای رسیدن به درجات بالای ورزشی هستند و یا آنهایی که به داشتن یک ترکیب بدنی عالی همیشه به عنوان یک نیاز نگاه می کنند بدانند که روغن ماهی 13 خاصیت  منحصر به فرد دارد که هر کدام به نوبه خود در جهت حفظ یک بدن ماهیچه ای و خوش ترکیب و در عین حال داشتن یک سیستم درونی عاری از هرگونه مشکل مفید می باشند.

به هر حال اگر قصد دارید تمرینات تان را با ماکزیمم تلاش دنبال کنید پس روغن ماهی را حتماً به فهرست برنامه غذایتان اضافه کنید.

فواید این ماده غذایی مفید عبارتند از:

باقی مطلب را در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

چرا ما به کربوهیدرات ها احتیاج داریم؟!

به نظر می رسد امروزه در دنیای تناسب اندام کربوهیدرات ها مبدل شده اند به منفورترین مواد روی کره خاکی به عقیده من صاحبان رژیم غذایی دکتر اتکینز و سایرین مسئول این تغییر رویکرد هستند. ودر میان می بینیم که شیفتگان تناسب اندام و بدنسازها نیز به خیل جمعیت فراری از کربوهیدرات ها پیوسته اند. باور کنید این همه جنجال و هیاهویی که بر علیه کربوهیدرات ها برپا شده کذب مطلق است. البته در این شکی نیست که خوردن کربوهیدرات ها در مقادیر زیاد و به صورت مداوم برای داشتن یک فیزیک بدنی ایده آل کاری اشتباه است. اما باید به این نکته توجه داشت که کربوهیدرات ها نقش بسزایی در عملکرد ورزشی ورزشکاران دارا بوده و این طور بوده و خواهد بود.

در کل ماکرونوترنیت ها به سه گروه تقسیم می شوند. پروتئین ها، کربوهیدرات ها و چربی ها. هر سه ماده مذکور وظیفه تأمین انرژی بدن را برعهده دارند که روند کاری هر کدام با دیگری فرق می کند.


باقی مطلب را در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...